zondag 21 juli 2013

GEDICHTJE

 
 
Van de week trok deze kaart mijn aandacht. Ik vond hem bij Coffee Bru, waar wel vaker flyers en kaarten worden neergelegd. Ik las zojuist het gedichtje wat erop staat geschreven:
A poem for you
 
Ik gloei van binnen
Sinds ik weet
dat ik altijd bij mij ben
en blijf
dat  ik een kaarsje kan aansteken
zelfs als de zon schijnt
dat ik het hartje van mijn hartje ben
 
Op de achterzijde van de kaart staat een site: www.light-style.org
Ik vond de site inspirerend, vandaar dat ik hem graag deel op deze blog.
Twee vrouwen zitten achter deze site: Fidessa Docters van Leeuwen en Kirstin Hanssen. Zij schreven samen een boek: Lichter Leven.
Ook geven ze workshops, de eerstvolgende is 15 september bij Beter & Leuk.
 
 Maandag a.s. geven ze een eerste meditatie bij Beter & Leuk: cirkel van licht. Het is dan volle maan en daarna willen ze maandelijks verschillende meditaties geven. Ze doen dit op basis van vrijwillige bijdrage. Ik ben nieuwsgierig en haak een keer aan!
 
H a v e  a  H a p p y  S u m m e r !
Stefanie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten