vrijdag 25 oktober 2013

GELUK VOOR HET OPRAPEN

Dé tip voor aankomend weekend in Amsterdam Oost: volg de geluksroute!
De geluksroute is al in een aantal steden georganiseerd, en nu voor het eerst in Amsterdam.

Delen waar je gelukkig van wordt en zo het geluk verspreiden.
Coffee Bru en ik doen er ook aan mee! Naast het geven van kinderyogalessen snijd ik ook stempels met de hand én werk ik alweer ruim anderhalf jaar bij Coffee Bru.
Deze plek heeft mijn hobby uit de hand laten lopen. :>)
Wat begon met een stempel voor de papercups pakte uit tot het geven van stempelworkshops en vele leuke (logo) stempelopdrachten en zelfs het ontwerpen van geboortekaartjes! Dat was altijd al een droom van mij en dankzij Bru gebeurt dat nu. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mag werken, het is nog net als in het begin een superfijne plek met fijne collega's!

We hebben bij Coffee Bru voor de gelukroute020 een kleine Lucky Corner ingericht waar je geluk kunt geven & plukken. We vragen je een wens op te schrijven voor iemand anders en deze mag je versieren met mijn eigen gemaakte stempels. Als je je wens in de houten 'wishes'- box stopt mag je er ook een uitpakken voor jezelf.
Bru zorgt ook nog voor wat lekkers ter inspiratie: Sharing is Caring.
Wees welkom!
Coffee Bru - Beukenplein 14, Amsterdam Oost.

Bij deze winkels & horeca in Amsterdam Oost kun je je geluk plukken:
http://steden.geluksroute.nu/amsterdam/portfolio/gelukswinkeliers-en-horeca/
Fijn weekend & Namasté!

S t e f a n i e


Little Lucky Corner  @ Coffee Bru




Geen opmerkingen:

Een reactie posten